...
...

Kuvassa Marvacon hallituksen puheenjohtaja Kai Lankinen ja CSW:n toimitusjohtaja Laura Wright. Kuva: Marvaco.

Marvaco ja CSW muodostavat globaalin premedia-ketjun

26.09.2019

Pakkausten premedia-alan toimijat amerikkalainen CSW, Inc. ja pohjoiseurooppalainen Marvaco Oy ovat kertoneet kansainvälisen Global Pre-Media Alliance (GPA) -ketjun perustamisesta. Allianssi tarjoaa brändinomistajille uudenlaisen vaihtoehdon korkealaatuisten ja yhtenäisesti toteutettujen pakkausalan premedia-palvelujen hallitsemiseksi ja hankkimiseksi sekä painolaattojen ja -sylinterien valmistamiseksi ympäri maailmaa.

GPA tulee toimimaan strategisesti sijaitsevilla tuotanto- ja palvelupaikoilla jokaisella mantereella Antarktikaa lukuun ottamatta. Marvaco Group toimii nyt Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa yhteensä kahdeksassa eri toimipisteessä. CSW tarjoaa premedia-palveluja ympäri Pohjois-Amerikkaa.

”Tämä on mittakaavassaan ja kapasiteetissaan ainutlaatuinen verkosto, joka koostuu täysin riippumattomista, mutta teknisesti toisiinsa kytkeytyneistä palveluntarjoajista”, kommentoi CSW:n presidentti Scott Ellison.

”Teknologinen synergia kumppaneidemme, tuotantopaikkojen ja paikallisten toimijoiden syvän asiantuntemuksen välillä auttaa brändinomistajia maksimoimaan hyllynäkyvyyden, parantamaan visuaalista yhtenäisyyttä ja lyhentämään merkittävästi tuotteen matkaa markkinoille yli kansainvälisten rajojen.”

CSW:n toimitusjohtaja Laura Wright toteaa:
”Tämä on innostava tilaisuus CSW:lle, Marvacolle, asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme laajentaa toimintaa todella kansainväliselle tasolle ja käyttää toisiamme täydentävää osaamista kyvykkyyden kehittämiseen. Kaikki liiton jäsenet ovat yksityisomistuksessa ja pitävät yllä korkeinta toiminta-, laatu-, liike-etiikkaa sekä ekologisia toimintamalleja. Yhdessä olemme täysin sitoutuneita asiakkaidemme menestyksen edistämiseen ja koko alan kehittämiseen.”

Marvacon hallituksen puheenjohtaja Kai Lankinen sanoo, että liiton avulla voidaan tarjota brändinomistajille maantieteellisesti kattavampi tarjonta- ja toimitusketju. Yhteisten kokemusten ja asiantuntemuksen perusteella pystytään huolehtimaan brändien yhdennäköisyydestä maailmanlaajuisesti ja pitämään laatu korkealla tasolla.

Related Posts

Kiinnostavatko pakkausalan uutiset?
Tilaa ilmainen uutiskirjeemme.

Tilaa tästä