...
Vaasan lahjoituskampanja näkyy leipäpaketeissa
Koulunäkki on Suomen suosituin näkkileipä. Kuva: Vaasan.

Leipomoyhtiö Vaasan kerää lasten harrastustoimintaan varoja kampanjalla, joka perustuu Koulunäkin kampanjapakettien myyntiin.

Syö näkkäriä ja anna lapselle harrastus -kampanjan aikana Koulunäkki lahjoittaa jokaisesta ostetusta Koulunäkki Klassikko -kampanjapakkauksesta kolme senttiä Hope ry:lle, kunnes lahjoitussumma 50 000 euroa tulee täyteen.

Kampanjan tarkoitus on tukea vähävaraisia ja kriisin kokeneita lapsiperheitä harrastusmaksuissa ja urheiluvälinehankinnoissa, jotta yhä useammalla lapsella olisi tasavertainen mahdollisuus urheiluharrastuksiin. Koulunäkki myös kannustaa kuluttajia toimittamaan vaate- ja tavaralahjoituksia tai antamaan omaa aikaansa hyväntekeväisyysjärjestön tueksi.

Hope ry:lle kerättävällä summalla pystyy kustantamaan harrastusmaksun yli 160 lapselle tai liikuntavarusteet jopa 1 660 lapselle.

”Koulunäkki on yli viidenkymmenen vuoden ajan tuonut lasten ja nuorten arkeen energiaa päiväkodeissa, kouluissa ja esimerkiksi armeijassa, joten Hopen arvokkaan työn tukeminen oli hyvin luonnollinen valinta Suomen näkkärihistorian suurimman keräyksen kohteeksi”, iloitsee Koulunäkkiä valmistavan Lantmännen Cerealia Oy:n Brand Manager Emilia Taxell.

 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2019-01-29

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
elintarvikepakkaukset elintarviketeollisuus joustopakkaukset

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC