...
Hedelmäsmoothiet uudessa kartonkitölkissä
Froosh on smoothiebrändien ykkönen Suomessa ja Ruotsissa, kakkonen Tanskassa ja Norjassa. Kuva: Fazer.

Fazerin smoothiebrändi Froosh tuo Pohjoismaiden markkinoille uuden funktionaalisen tuotesarjan. Smoothiet on pakattu ekologiseen kartonkitölkkiin, joka on kierrätettävä.

Frooshin smoothiesarja on valmistettu ainoastaan kasvipohjaisista raaka-aineista.

“Kaikki Froosh-tuotteemme sisältävät 100 % hedelmää ja kasviksia, jotka ovat jo itsessään hyviä ravintoaineiden lähteitä. Uuteen tuotesarjaan olemme lisänneet myös muita hyvää tekeviä raaka-aineita”, kertoo Johanna Strand, Frooshin brändipäällikkö.

Tuoteperheen 2,5 desilitran pakkaus on kevyt, ympäristöystävällinen ja valmistettu kierrätettävästä materiaalista. Tölkissä on kartonkia, muovia sekä ohut alumiinikerros.

Froosh on tiedotteen mukaan smoothiebrändien ykkönen Suomessa ja Ruotsissa, kakkonen Tanskassa ja Norjassa. Fazer osti Frooshin marraskuussa 2017 osana kasvu- ja kansainvälistymisstrategiaansa.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-10-05

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
juomapakkaukset kartonkipakkaukset kierrätys

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC