Perinteinen olutmerkki modernissa pakkauksessa
Uudet olutpakkaukset on jo otettu käyttöön Britanniassa. Kuva: InBev.
Olutpulloissa on nyt toinen perforointi kaulassa. Kuva: InBev

Belgialainen 600 vuotta täyttänyt olutmerkki Stella Artois on uusinut ilmeensä ja pakkauksensa yhdistääkseen perinteet ja modernin ulkoasun.

Uudet olutpakkaukset on jo otettu käyttöön Britanniassa. Niiden ulkoasun on suunnitellut InBev-panimolle design-toimisto Jones Knowles Ritchie. Keskeisessä asemassa ulkoasussa on uudistettu Stella Artois -logo. Vaakuna-logoon liittyy valosäteiden muodostama tähtikuvio, joka tulee esiintymään kaikissa uusissa pakkauksissa.

Uusi design sisältää myös vesileimattuja tekstejä ja tuotteen historiasta kertovia tekstejä. Myös vanha olutmerkin tunnuslause ‘La Bière Fine de Luxe’ on tuotu takaisin pakkauksiin.

Uusi design on testattu kuluttajilla. Kuluttajien toiveita on noudatettu myös olutpullojen pakkauksissa, joissa on nyt toinen perforointi kaulassa. Se takaa, ettei kaulan etikettipaperi ole juomisen tiellä. Pullotetun oluen suosio on tiedotteen mukaan kasvussa, ja Britanniassa 40 % oluen kuluttajista juo vain sitä.



.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-09-26

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
juomapakkaukset juomateollisuus pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.

SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC