...
Mineraalivettä uniikeissa pulloissa nopeasti
Danonen uniikkeja Aqua d’Or -brändin pulloja. Kuva: Danone.

Danone on käynnistänyt Tanskassa ja Ruotsissa kampanjan, jossa myydään 3,2 miljoonaa uniikisti koristeltua mineraalivesipulloa. Niiden etiketit painettiin kahdessa viikossa.

Kampanjassa myydään Danonen Aqua d’Or-brändin pulloja. Ne on koristeltu tanskalaisen taitelijan Emil Kozakin 11 design-mallilla, joista on tehty uniikit etiketit automaattisesti HP:n Mosaic-ohjelmistolla. Etiketit painoi kahdessa viikossa Folienprint Rako, joka kuuluu All4Labels-ryhmään.

Painaminen tehtiin HP Indigon 20000 -painokoneella käyttäen Mosaic-ohjelmaa ja PrintOS-ohjelmistoa verkossa.

Tiedotteen mukaan tuotantoa nopeutti huomattavasti PrintOS Composer -ohjelmiston käyttö. Ohjelmisto hyödyntää keskitettyjä suuren suoritustason servereitä pilvipalveluna. Ne tuottavat optimoituja PDF-tiedostoja noin 50 kertaa nopeammin kuin normaalit pilvipalveluun perustumattomat ratkaisut.

Danone tavoittelee kampanjallaan erityisesti milleniaalit-ostajaryhmää.


 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-09-13

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
digitaalipainatus juomapakkaukset personointi PET-pullot

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC