...
Cannesin voittajille personoituja samppanjoita
Cannesissa jaettuja personoituja samppanjapulloja pakkauksineen. Kuva: HP.

Cannes Lions 2018 -markkinointikilpailun voittajat saivat tänä vuonna samppanjapulloja, joiden etiketit ja pakkaukset oli personoinut HP. Kilpailussa palkittiin neljä suomalaista markkinointikampanjaa.

HP teki personoinnin yhteistyössä kuvanveistäjä Karen Chekerdjianin kanssa. Juoman pakkaus on taiteilijan kuusikulmaisen kultaveistoksen muotoinen ja hänen signeeraamansa. Pakkauksessa on kilpailun Grand Prix- voittajien nimet. Samppanja on arvokasta Moët & Chandon’s MCIII -merkkiä.

HP painoi digitaalisesti etikettejä ja pakkauksia myös 300:lle tuomariston jäsenelle ja 400:lle platinapassin omistajalle. Työt teki Barcelonassa toimiva painotalo Serafi. Töissä käytettiin HP Indigo 12000 ja Indigo 6900 -digipainokoneita sekä Indigon hopeaväriä.

Suomalaiset markkinointikampanjat menestyivät hyvin Cannes Lions -kilpailussa. Fazerin Sirkkaleipä-tuotteen lanseeraus palkittiin Sustainable Development Goals -kategoriassa pronssilla. Pronssia saivat myös S-ryhmän Hihna 24/7, Hasan & Partnersin Planille suunnittelema Sheboard ja TBWAHelsingin ja Finavian kampanja #LIFEINHEL.

 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-06-25

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
digitaalipainatus etiketit kartonkipakkaukset kilpailut pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.

LUETUIMMAT
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC