Tupla-avaruuteen pääsee helposti myymälässä
Cloettan AR-sovellus on kytketty myymälän markkinointimateriaaliiin. Kuva: Cloetta Suomi.

Cloetta Suomen Tupla-patukoiden myymälämateriaali on portti avaruusteemaiseen lisätyn todellisuuden kokemukseen myymälöissä.

Cloetta Suomi Oy on tiedotteen mukaan ensimmäisenä yrityksenä Suomessa tarttunut lisätyn todellisuuden (AR) mahdollisuuksiin päivittäistavaramyymälässä. Tupla-avaruuteen pääsee lataamalla Arilyn-sovelluksen mobiilisovelluskaupasta ja skannaamalla sovelluksen läpi Tupla-astronauttikuvan myymälässä.

”Kivijalkamyymälöiden vetovoiman lisääminen tulisi olla alalla toimivien yritysten yhteinen tavoite. Tulevaisuudessa kaupan pitää tarjota nykyistä enemmän syitä lähteä kivijalkaan. Etenkin nuoret suomalaiset uskovat siihen, että tunnetut brändit pystyvät tarjoamaan heille elämyksellisiä kokemuksia myymäläympäristössä. Tupla-patukan kampanjaan tiiviisti liittyvä toteutus on yksi tavoistamme tarjota niitä”, sanoo Cloetta Suomi Oy:n Trade Marketing Manager Suvi Hyrsky.

”Lisätyllä todellisuudella pystytään toteuttamaan tuotteen erottuvuutta ja kiinnostavuutta lisääviä, yllättäviä ja jännittäviä kokemuksia myymälässä. AR:ää tullaan näkemään päivittäistavarakaupassa kiihtyvällä tahdilla ja monin eri tavoin lähitulevaisuudessa”, kertoo Arilynin Sales Director Toni Marttila.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-06-15

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
älypakkaukset kuluttajapakkaukset

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.

SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC