Herkkä etiketti myy hyvin orgaanista viiniä
Uudessa viinibrändissä on käytetty Raflatacin puuvillamaisen pinnan tarjoavaa valkoista etikettimateriaalia. Kuva: Raflatac

Italialainen perheyhtiö Varvaglione on saanut orgaanisen viininsä myynnin lentoon uusilla kukkia ja mehiläisiä sisältävillä näyttävillä etiketeillä.

Varvaglione on vuonna 1921 perustettu yhtiö, joka yhdistää perheen isän perinteistä viinin valmistusta tyttären innovatiiviseen markkinointistrategiaan. Uusi orgaaninen viinibrändi 12 e mezzo on nostanut yrityksen yhdeksi alan nopeimmin kasvavista Euroopassa.

Uudessa brändissä on käytetty UPM Raflatacin puuvillamaisen pinnan tarjoavaa valkoista etikettimateriaalia. Herkkä design sisältää luonnon kukkia, mehiläisiä ja perhosia. Etiketillä on ollut suuri merkitys viinin suosiossa, sanoo Fabio Cascione, yrityksen vientijohtaja.

”12 e mezzon etiketti eroaa selvästi perinteisistä viinien etiketeistä. Halusimme, että juomakokemus kattaa kaikki viisi aistia, myös kosketuksen ja näön", sanoo Marzia Varvaglione. Hän on perheen tytär, joka on vauhdittanut yrityksen markkinointia.

Varvaglione haluaa myös toimia vastuullisesti ja on liittynyt etikettijätteen RafCycle-kierrätysohjelmaan. Kaikki yhtiön tarvitsema sähkö on lisäksi tarkoitus tuottaa auringon avulla vuonna 2019
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-04-25

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
etiketit pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.

SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC