Suomen suosituin pikakahvimerkki uudistuu
Kuva: Nestlé.

Suomen suosituin pikakahvimerkki Nescafé Kulta on uudistunut tänä keväänä. Kahvisekoitus uudistui, ja uudistettu pakkaus on muodoltaan minimalistinen.

Laadukas kahvisekoitus on Nestlén tiedotteen mukaan entistä parempi, koska siihen sekoitetaan kokonaisista pavuista mikrojauhettua kahvia. Uudistettu pakkaus on muodoltaan minimalistinen. Soikean lasipurkin kruunaa samppanjanvärinen kansi. Tämä on Nescafé-pikakahvin suurin lanseeraus koskaan.

Nescafélla on yli 80 vuoden kokemus pikakahvin valmistamisesta, ja Suomessakin Nescafé Kultaa on nautittu jo 50 vuoden ajan. Noin joka viides suomalainen kotitalous ostaa säännöllisesti pikakahvia. Pikakahvimarkkina kasvoi viime vuonna selvästi Suomessa.

Suomalaiset ovat kautta aikojen tottuneet juomaan erilaista kahvia esimerkiksi mannereurooppalaisiin verrattuna.

”Nescafé Kulta onkin erityisesti suomalaiseen makuun kehitetty sekoitus ja sen uudistunut makuprofiili on huolellisesti testattu suomalaisilla kuluttajilla”, kertoo Nescafén myynnistä Suomessa vastaava Niina Koskinen Suomen Nestléltä.


 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-04-10

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
elintarviketeollisuus juomapakkaukset pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC