...
Fazer, Valio ja Paulig ovat kärkibrändejä
Kuvat: YouGov Finland.

Fazer, Valio ja Paulig ovat suomalaisten naisten suosikkibrändejä elintarvikealan yrityksistä. Myös Fiskars-konsernin tuotteet menestyivät mittauksessa.

Tutkimusyhtiö YouGov on julkaissut listauksen brändeistä, joihin suomalaiset naiset suhtautuvat myönteisimmin. Naisilta kysyttiin, mistä brändeistä heillä on positiivinen yleisvaikutelma. Fazer oli listan kärjessä ja Nokia paransi eniten sijoitustaan viime vuonna.

YouGovin analyysi paljastaa, että suomalaiset naiset ajattelevat myönteisimmin Fazerista. Elintarvikealan suuryritys Fazer saa arvosanakseen 76,9 ennen Fiskarsia, jonka arvosana on 72,4. Kolmanneksi naisten mielikuvissa sijoittuu Iittala arvosanalla 72,1.

Kaiken kaikkiaan naisten rankingissa korostuu kaksi kategoriaa: klassiset suomalaiset brändit ja kotiin liittyvät tuotteet.

Nokian puhelimet ovat tehneet comebackin vuonna 2017 ja suomalaiset naiset palkitsevat sen entistä paremmilla arvioilla. Nokia on suurimpien kasvajien listan kärjessä saatuaan 9,9 pisteen kasvun yleisvaikutelma -mittarissa.

Nokian Renkaat on toipunut hyvin kahden vuoden takaisesta rengasjupakasta. Nokian Renkaiden tulos on kasvanut peräti 9,6 pistettä ja se onkin toiseksi suurin kasvaja. Microsoft on Nokian Renkaiden tavoin parantanut yleisvaikutelmassa 9,6 pistettä.

YouGov BrandIndex mittaa päivittäin brändien ympärillä tapahtuvaa pöhinää (Buzz) yli 200 brändin osalta Suomessa.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-03-21

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
elintarvikepakkaukset elintarviketeollisuus

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.

LUETUIMMAT
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC