...
K-ryhmä avaa avoimen tukkuverkkokaupan
Kuvat: Kesko.

HoReCa -alan hankintakäytännöt voivat muuttua, kun Kespro avaa Suomen ensimmäisen kaikille avoimen tukkuverkkokaupan, K-RuokaPron.

Verkkokaupassa ei tarvita erillisiä palveluun kirjautumisia tai sopimuksia tilauksen tekemiseen. Uutta K-RuokaProssa on tiedotteen mukaan myös se, että hinnat ovat palvelussa avoimesti näkyvissä.

”Asiakkaamme ovat kertoneet, että hintavertailu tukkujen välillä on käytännössä mahdotonta, koska ne vaativat palveluun kirjautumisen. Uskomme palvelun avoimen hinnoittelun helpottavan osaltaan asiointia ja asiakkaiden ostopäätöksiä”, kertoo Kespron johtaja Mika Halmesmäki.

Ulkona syömisen trendi kasvaa Suomessa ja eritoten pääkaupunkiseudulla jatkuvasti.

”Uusia kahviloita ja ravintoloita syntyy markkinoille lähes viikoittain. Juuri näille uusille ja pienille HoReCa-toimijoille sekä esimerkiksi toimisto-, urheilu- tai harrasteyhteisöille haluamme tarjota entistä joustavamman kanavan tukkuasiointiin”, kertoo Halmesmäki.

Alkuvaiheessa K-RuokaPro toimii pääkaupunkiseudulla. Asiakkaiden saatavilla on laaja, yli 6 000 tuotteen valikoima. Tilaukset toimitetaan asiakkaan haluamana ajankohtana suoraan haluttuun osoitteeseen. Toimituksen kuljetusta voi seurata reaaliajassa ja näin saada tarkan tiedon sen saapumisajankohdasta.


 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-03-12

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
elintarvikepakkaukset elintarviketeollisuus logistiikka ruokapakkaukset

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC