...
Vana Tallinn sai kokonaan uuden ilmeen
Kuva: Liviko Group.

Suomalaistenkin suosima virolainen Vana Tallinn -juomabrändi on uusinut rohkeasti ilmeensä.

Brändin omistaa Liviko Group. Likööriä myydään vuodessa yli 2miljoonaa pulloa yli 27 maassa. Vienti on kasvanut, mutta Livikon mukaan vanhentunut design alkoi olla este kaupan laajentumiselle.

Uudistuksen toteutti suunnittelutoimisto Appartement 103. Toimiston mukaan pullojen etiketin yläosan muoto viittaa Tallinnan vanhan kaupungin muureihin ja perinteisiin. Värien käyttöä vähennettiin brändin esiin tulemiseksi, ja suurennetut numerot erottavat liköörin eri lajit toisistaan. Etiketin pohjalla on metallifolion avulla toteutettu kuva Tallinnan vanhasta kaupungista, jossa likööriä yhä tehdään alkuperäisellä reseptillä.



 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2018-02-02

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
etiketit juomapakkaukset beverages lasipullot pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC