...
Digipainatus edistää luovia pakkausratkaisuja
Purinan yksilöllisiä koiranruokapaketteja. Kuva: Nestlé.

Pakkausten digitaalinen painatus tulee kasvamaan nopeasti lähivuosina. Tekniikan mahdollistavat uudet luovat ratkaisut kiinnostavat brändejä, suunnittelijoita ja kauppaa.

Tutkimusyhtiö Smithers Piran uusi raportti digitaalisen pakkauspainamisen kehityksestä ennustaa markkinoiden keskimäärin 13 prosentin vuotuista kasvua vuoteen 2022 asti. Digipainettujen pakkausten markkina nousisi tällä vauhdilla yli 22 miljardiin dollariin vuonna 2022.

Uusi tekniikkaa tarjoaa paljon uusia mahdollisuuksia kuluttajien houkuttamiseen ja tuo uusia tulovirtoja. Raportin mukaan brändit, suunnittelijat ja kauppa voivat olla entistä luovempia ja tehdä innovatiivisia kampanjoita. Syntyy aivan uusia liiketoimintamahdollisuuksia.

Raportissa luetellaan keskeisiä syitä digitaalisen painamisen suosion kasvuun. Yksi niistä on mahdollisuus tehdä pienempiä sarjoja taloudellisesti. Tämä on jo muuttanut etikettien tuotantoa ja markkinoita.

Digitaalinen painatus mahdollistaa myös kuluttajien aktivoinnin ja houkuttelemisen uusin keinoin. Muita syitä digin käyttöön ovat brändin suojauksen ja tuotetunnistuksen uudet mahdollisuudet sekä tarvittavan tuotetiedon joustava lisääminen pakkauksiin.

Smithers Piran uusi raportti on nimeltään The Future of Digital Print for Packaging to 2022.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-11-28

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
digitaalipainatus pakkauspainaminen pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC