Fazer jatkaa Kismetin somekampanjaa
Yksi kampanjan kääreistä sisältää kirjoitustilan. Kuva: Fazer.

Fazer jatkaa suuren suosion saanutta Kismetin somekampanjaa. Suklaan kääreisiin tulee uusia versioita, mm. kirjoitustilalla varustettu.

Viime syksynä sosiaalisessa mediassa ensimmäisen kerran toteutettu ”Kiitos - Kismet” -kampanja oli suurmenestys. Fazer pyysi suomalaisia kertomaan, kuinka he ovat tulleet tuntemattoman auttamaksi. Tuloksena oli lähes 350 koskettavaa kertomusta siitä, kuinka suomalaiset ovat auttaneet toisiaan, mutta kiitos on unohtunut tai sitä ei ole voinut tai ehtinyt sanoa. Tavallisten suomalaisten tarinoista tehdyillä videoilla tavoitettiin yli 3,8 miljoonaa ihmistä Fazer Suomen Facebookissa.

”Kokoamme jälleen koskettavat tarinat sosiaalisen median kanaviimme ja toivomme, että niiden avulla tuntemattomaksi jäänyt auttaja tunnistaa itsensä ja saa ansaitsemansa kiitoksen”, kertoo Senior Brand Manager Annukka Storm Fazerilta.

Kiitos-tekstillä varustetut Kismet -suklaavohvelit ovat tulleet kauppoihin lokakuun alussa. Pakkaussarjasta löytyvät myös uudet kääreet: Ole Hyvä ja Anteeksi -teksteillä varustetut patukkakääreet sekä tyhjä kortti, johon voi itse kirjoittaa oman viestin. Uusi kampanja käynnistyy Facebookissa viikolla 42.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-11-01

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
elintarvikepakkaukset Fazer pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC