Olutpullon etiketti tarjoaa mielimusiikkia
Kuva: CCL.

Venäläiset kuluttajat voivat saada verkosta mielimusiikkiaan Millerin kampanjassa. Siinä olutpullon etiketti tarjoaa NFC-yhteydellä pääsyn musiikkiin.

Kampanjassa mainostetaan Millerin alkoholitonta olutta. Pullon etikettiin on liitetty NFC-tagi. Se aktivoi älypuhelimen sovelluksen, jolla pääsee Millerin venäläiselle verkkosivulle. Siellä oleva keinoälyohjelma skannaa kuluttajan kasvot ja päättelee millä tuulella kuluttaja on. Musiikkia tarjotaan tämän mukaisesti.

Pullojen etiketit on tuottanut CCL-Kontur ja ne on painettu fleksolla erikoiskirkkaalle materiaalille käyttäen kylmäfoliointia. Esiohjelmoidut tagit liitetään painettujen etikettien rulliin ennen stanssausta.

CCL:n mukaan kampanja on ensimmäisiä, missä nuorille tarjotaan musiikkia NFC:llä aktivoidun etiketin avulla.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-09-25

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
älypakkaukset CCL etiketit

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC