Leikkisät etiketit myyvät oluttakin
Brewskin viikko-oluet. Kuva: Flextrus.

Ruotsalainen artesaaniolut Brewski erottuu leikkisästi toteutetuilla etiketeillä. Viikko-oluen etiketit on painettu digipainossa.

Brewski ilmoittaa haluavansa olla perinteisen olutpanimon vastakohta ja etsiä oluen valmistamisen rajoja. Vanhat merkit haastetaan uusilla mauilla sekä hauskoilla ja värikkäillä etiketeillä. Uusi olut ‘Pineapple unplugged’ on hyvä esimerkki tästä. Jokaiselle viikonpäivälle on omalla etiketillä varustettu olut.

Seitsemän eri etikettiä mahdollistaa digipainaminen, josta huolehtii Flextrus-yhtiöön kuuluva ruotsalainen Mediaköket. Yhteistyö alkoi jo vuonna 2013 ja se on mahdollistanut joustavan sekä innovatiivisen toiminnan.

Mediaköket-yhtiöllä on pitkä kokemus digitaalisesta painamisesta. Yhtiö on hankkinut HP Indigo 20000 -painokoneen, jolla voi tehdä digitaalisesti pieniäkin etikettisarjoja. Se on yhdistetty viimeistely-yksikköön, jossa voidaan tehdä lakkausta, laminointia ja leikkausta. Kuivauksessa käytetään elektronisuihkua (EB), joka on turvallinen valinta ympäristön ja elintarviketurvallisuuden kannalta.

Flextrus osti Mediaköket-yhtiön vuonna 2016 ja aikoo laajentaa uuden yksikön avulla digitaalista etikettien ja joustopakkausten tuotantoaan.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-09-19

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
digitaalipainatus etiketit Flextrus pakkaussuunnittelu

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC