...
ABC edistää liikenneturvaa kuppikampanjalla
Kahvikupeista on kuusi eri versiota. Kuva: S-ryhmä.

ABC-ketju käynnistää Ilolla liikenteessä -kampanjan, joka edistää liikenneturvaa mm. kahvikuppien uuden ulkoasun avulla.

ABC-ketju toivoo tuovansa Suomeen entistä positiivisempaa sävyä liikennekäyttäytymiseen ja siitä keskusteluun.

”Haluamme koko ABC-ketjun voimin kannustaa suomalaisia kohteliaampaan käyttäytymiseen liikenteessä. Toivomme, että ihmiset jakavat iloisia kokemuksia keskenään ja hyvät tavat laitetaan kiertämään. Hyvä käytös lisää meidän kaikkien liikenneturvallisuutta”, kertoo kehitysjohtaja Antti Erikivi ABC-ketjuohjauksesta.

Kuusi suomalaista julkisuuden henkilöä ryhtyi iloisen liikenteen lähettiläiksi. He kertoivat, mikä heille tuottaa iloa liikenteessä. Mukaan kampanjaan lähtivät muusikko Maarit Hurmerinta, sarjakuvapiirtäjä Milla Paloniemi, radiojuontaja Nina Backman, valokuvaaja Caj Bremer, huippu-urheilija Leo-Pekka Tähti ja rap-artisti Arttu Lindeman.

Kaikki lähettiläiden liikennetarinat ovat luettavissa ja katsottavissa kokonaisuudessaan ABC:n verkkosivuilta ja Facebook-sivuilta.

Ilolla liikenteessä -kampanjan johdosta ABC-asemien take away -kahvikupit saivat uuden ulkoasun syksyksi. Kaikki kuusi iloisen liikenteen lähettilästä saivat omat nimikkokuppinsa.

”Take away -kuppejamme myydään kuukausittain lähes miljoona kappaletta. Saamme kuppien kautta paljon näkyvyyttä tälle tärkeälle asialle”, Erikivi sanoo.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-09-13

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
pakkaussuunnittelu tarjoilupakkaukset

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC