Juuresleivän suosio synnytti siemenleivän
Fazerin siemenleipä kaurasta. Kuva: Fazer.

Fazer Leipomot jatkaa leipäkategorian uudistamista ja tuo leipähyllyyn uusia, ravinteikkaita vaihtoehtoja. Juuresleivän jälkeen lanseerataan kolme siemenleipää.

Fazer Siemenleipä -uutuuksissa siemenet eivät ole vain koriste, vaan ne korvaavat huomattavan osan, 30–50 prosenttia, leivontaan käytetyistä jauhoista.  Uudet tuotteet ovat gluteiiniton, kaura ja ruis siemenleivät.

Samaan terveellisyyteen panostavaan joukkoon kuuluvat myös Fazer Juuresleipä sekä Fazer Vatsaystävällinen. Tuoteperheen tunnistaa pakkauksista Parempi leipä -peukalomerkistä.

Uusilla innovatiivisilla leipätuotteilla voidaan Fazerin mukaan vaikuttaa myönteisesti suomalaisten kulutustottumuksiin ja saada suomalaiset syömään monipuolisemmin.

”Monissa kilpailuissa palkittu Fazer Juuresleipä on valloittanut suomalaisten sydämet, ja sitä on myyty 1,5 miljoonaa kiloa. Tämä tarkoittaa, että suomalaiset ovat syöneet leivässä huimat 500 000 kiloa kasviksia.  Olemme ylpeitä, että olemme houkutelleet suomalaiset syömään enemmän kasviksia maukkaan leivän muodossa”, iloitsee Fazer Leipomoiden tuotekehitysjohtaja Heli Anttila.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-09-07

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
elintarvikepakkaukset elintarviketeollisuus Fazer

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC