Saarioisen keittokonsepti sai muotoilupalkinnon
Kuva: Hellon.

Saarioisen terveellisen pikaruokailun konsepti Soup 'n' soul sai iF Product Design Award 2017 -palkinnon palvelumuotoilun vähittäiskaupan sarjassa.

Palkinto on yksi maailman arvostetuimmista muotoilupalkinnoista. Kansainvälinen 60 asiantuntijan muodostama raati arvioi lähes 5 500 työtä 59 maasta.

"Tuote- ja palvelukonsepti on kiinnostava ja osuu trendeihin. Esittelemme uutta Soup 'n' Soul -konseptia ammattilaisille Fastfood & Café & Ravintola -messuilla 8.–9.3. Messukeskuksessa", kertoo Saarioisen Foodservice-liiketoiminnan myyntijohtaja Sanni Laine Markkinointi&Mainonta -lehdelle.

Soup 'n' Soul -konseptissa keittoaterian tai -välipalan voi syödä tai juoda ravintolassa tai liikkeessä. Saarioinen tavoittelee konseptilla uusia markkinoita. Konseptin kehitti suunnittelutoimisto Hellon Saarioisten ideoiman keittokonseptin pohjalta.

Suomessa konsepti on palkittu aiemmin Vuoden huipuissa 2015 hopeahuipuilla kahdessa eri sarjassa: tuotemuotoilu ja sen markkinointi sekä palvelumuotoilu.
 


REINO LANTTO

Editor - Finland
REINO LANTTO
reino@packnews.com

Julkaistu: 2017-03-07

TAGIT (Huom! Klikkaa tagia, jos haluat lisää uutisia tästä aihepiiristä)
Saarioinen tarjoilupakkaukset

Packnews Sponsors
Packsuppliers
Search and find, who delivers what to and from the packaging industry.
SEURAA MEITÄ FACEBOOKISSA
REINOLLA ON ASIAA
REINOLLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA
BO WALLTEGILLA ON ASIAA


TAPAHTUMAKALENTERI
TAPAHTUMAKALENTERI
Löydä kaikki pakkausalan messut ja tapahtumat, joista voi olla hyötyä sinulle!
RPC